KAHDEKSAS KAHDEKSATTA

tiistai 8. elokuuta 2017

Tiedättehän, että aina ei asukuvauksetkaan mene kuin Strömsössä. Yleensä mulla ei ole niihin mitään sen kummempi tarinoita, mutta eilen ei vältytty kommelluksilta. Aluksi, kun lähdettiin metsästämään paikkaa lähiympäristöstä, jäätiin kuvaamaan ja ihmettelemään papukaijoja. Ajattelin sen olevan hyvä kuvauspaikka, mutta ei kuulemma. En ollut koskaan nähnyt luonnossa vapaana olevia papukaijoja niin läheltä (puolentoista metrin päässä). Lopulta ne säikähtivät Villen rääkäisyä ja lähtivät karkuun, joten mekin käveltiin vielä vähän matkan päähän. Valittiin kuvauspaikka, joka oli pienessä alamäessä. Mun kengille se ei ollut mikään paras valinta, sillä liukastelin siinä useampaan kertaan. Ensimmäisellä kerralla jopa niin, että sain olla ottamassa käsillä vastaan. Sille liukastelulle ei voinut kuin nauraa. Räpsittiin kuvat loppuun siitä huolimatta, että kämmeniin sattui ja myöhemmin illalla myös nilkassa tuntui hieman kipua. Tulevaisuudessa kävelen nuilla kengillä vain tasaisella maalla :-D

MEKKO STRADIVARIUS

10 kommenttia

  1. Oi miten ihana mekko sulla näissä kuvissa!<3

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä ♥

      Poista
  2. Niin kaunis mekko!

    https://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Niin ihana mekko ja sopii sulle täydellisesti :) Mulla itellä on vähän samankaltainen mekko.

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sofia!! Mulla ei ennen tätä kesää ollut yhtään kesämekkoa, mutta kun täällä ei pitkissä housuissa voi olla niin kuinkas kävikään :-D

      Poista
  4. ihanasti oot ottanut väriä pintaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja melkein palamatta! :-D Kiitos :>

      Poista
  5. En kestä miten ihana mekko!!<3 Pakko saada itsellekin, mutta Stradivarius ei taida toimittaa Suomeen... :( Onks sulla muuten kädessä Apple Watch? Ootko tykännyt siitä? :)

    www.ellileppiniemi.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! Mun piti heti ostaa kahdessa eri värissä, koska malli oli niin kiva. Ei oo vaan Polarin M400 :-) Ja tästä oon tykännyt - se on ollut mulla oston jälkeen joka päivä kädessä.

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.